Børnelivet følger købeloven og giver 2 års reklamationsret på varen.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
kundeservice.boernelivet@gmail.com
Børnelivet
Ingerslevs Boulevard 10
DK-8000 Aarhus C.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice.boernelivet@gmail.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Klagemuligheder –
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
kundeservice.boernelivet@gmail.com
Børnelivet
Ingerslevs Boulevard 10
DK-8000 Aarhus C.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Reklamationsret:
Der er 2 års reklamationsret. Hvis du vil gøre brug af din reklamationsret, så kontakt os på mailen:
- Send os en beskrivelse af fejlen
- Send os dit ordrenummer
- Send os et billede af fejlen.
Vi kontakter dig hurtigst muligt, og vi bestræber på at gøre dette indenfor 24 timer, hvor du får yderligere information om din situation.